فقط از شکل سخت یک سوی جسم باید مدلسازی کرد و المانهایی مانند در، دستگیره و چراغها را به وجود آورد. Bonder را انتخاب کنید و دکمه shift را فشار دهید و روی محور × بکشید تا مدل سه بعدی ساخته شود.
بعد میتوانید شروع به مدلسازی سپر، کاپوت و پنجرهها کنید. از ابجکتهای صفحه جدید مدلسازی کنید و به چراغهای جلو و عقب شکل دهید.
تصاویر پیشزمینه را تنظیم کنید. آموزش تنظیم پیشزمینه را ببینید.
نمای هر چهار طرف اتومبیل را بسازید. سپس روی محور y حرکت دهید. به Editable Play تغییر دهید. و کلیک راست کنید و به Object Properties بروید و See Through را فعال کنید.
اگر به مدل سازی در نرم افزار تری دی مکس علاقه مندید این مطلب را هم بخوانید: آموزش نحوه ساخت مدل سه بعدی مبلمان به کمک ۳ds max
به وضعیت Vertex بروید تا روی شکل ناصاف پیشزمینه کار کنید.
به نمای Top بروید و نقاط بالا و پایین را روی پیشزمینه هماهنگ کنید.
حالا شکل سه بعدی و ناصاف سمت چپ را داریم.